+ 4
Inlägg: 2828459
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Ja man minns ju när Timrå provade den andra strategin, att köpa in dyra "färdiga" spelare! Det var som att pissa på sig. Varmt och mysigt ett tag, sen blev det kallt och obekvämt!
+ 5
Sen har vi spännande spelare underifrån med! Som om nått år förhoppningsvis kan vara med och färga i SHL!