+ 1
Inlägg: 2828571
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Ändå roligt med lite diskusioner på morgonkvisten, piggar upp.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Många gånger man tyckt målvakten borde stannat i målet… 😂
Men som jag skrev i ett annat inlägg är det skillnad mot att ha rätt att vara där.
Men som jag skrev i ett annat inlägg är det skillnad mot att ha rätt att vara där.
Sv: Apropå nånting...
Är Viktor Liljegren verligen aktuell för Timrå IK, så borde han inte vara det efter mv-tacklingen senast.
+ 3
Med att sätta emot menar jag att det inte ser ut som att han satsar direkt, mer att han tacklar på det snällaste sättet man kan (det är vad jag ser och ingen sanning).