Nisse på Mon or: Med tanke på vilka yttrar vi redan har på kontrakt i dom "nedre regionerna" så känns det där som en väldigt konstig värvning, om den nu skulle bli av. Han lär ju liksom inte vara tänkt som en spelare i dom 2 första kedjorna. Sen blir han 31 år i april, sure om det hade varit en ung spelare som man hade kunnat bygga med över tid. Typ som Egor Polin, men han verkar tyvärr vara klar för Örebro.
Boyce Hartmann Lundmark Pääjärvi Walli Johansson (Erbjuden kontrakt)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.