Jag var fan 100 på seger inför match i tisdags, läka säker är jag på torsk idag och har ärligt talat inga problem med det så länge vi vinner på lördag. En torsk idag skulle försvåra ytterligare för modo att undvika kval vilket är en seger i sig. Vi bör rimligen ha råd att torska typ 2 matcher till den här säsongen och ändå kunna klättra, ikväll är en ”bra” match att förlora för oss. Med det sagt, hoppas vi går rent resten av grundserien plus slutspel!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi bör rimligen ha råd att torska typ 2 matcher till den här säsongen och ändå kunna klättra, ikväll är en ”bra” match att förlora för oss.
Med det sagt, hoppas vi går rent resten av grundserien plus slutspel!