1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836102

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Ett PP nu vore nått??
Vi ha SHLs sämst backuppsättning!!

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Fy fan vilka sunkiga fans vi är.

Alltid trott att vi står och faller tillsammans.

Men maken till leta syndabockar har jag aldrig sett nån annanstans. Skärp för fan till oss!

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
EXPLORERSMÅLAND: Ska vi inte få ett enda pp ikväll??
Sätt in Jokinen han skulle göra mål direkt lovar

Så jävla dåligt förlora mot detta bottenlag Modo
På väg mot 4 raka förluster och missad topp 6. Går in i playin med dålig form och självförtoende

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
EXPLORERSMÅLAND: Ja det är illa när Svensson känns som den mest rörliga backen vi har...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.