+ 3
Inlägg: 2836102
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Fy fan vilka sunkiga fans vi är.
Alltid trott att vi står och faller tillsammans.
Men maken till leta syndabockar har jag aldrig sett nån annanstans. Skärp för fan till oss!
Alltid trott att vi står och faller tillsammans.
Men maken till leta syndabockar har jag aldrig sett nån annanstans. Skärp för fan till oss!
+ 5
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
EXPLORERSMÅLAND: Ska vi inte få ett enda pp ikväll??
Sätt in Jokinen han skulle göra mål direkt lovar
Så jävla dåligt förlora mot detta bottenlag Modo
På väg mot 4 raka förluster och missad topp 6. Går in i playin med dålig form och självförtoende
Sätt in Jokinen han skulle göra mål direkt lovar
Så jävla dåligt förlora mot detta bottenlag Modo
På väg mot 4 raka förluster och missad topp 6. Går in i playin med dålig form och självförtoende
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
EXPLORERSMÅLAND: Ja det är illa när Svensson känns som den mest rörliga backen vi har...
+ 4
Vi ha SHLs sämst backuppsättning!!