1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836114

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
EXPLORERSMÅLAND: Ska vi inte få ett enda pp ikväll??
Sätt in Jokinen han skulle göra mål direkt lovar

Så jävla dåligt förlora mot detta bottenlag Modo
På väg mot 4 raka förluster och missad topp 6. Går in i playin med dålig form och självförtoende

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zäta75: Börjar på bortaplan som bättre rankat play-in lag också.. ”9av10 vinner laget som vinner första matchen, matchserien”. Hål i hela jävla huvvet i bäst av 3.. 🤦🏻‍♂️

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
2½ minut kvar att göra 2 mål.
Helt jävla otroligt att vi kommer spela en hel säsong utan att vinna vid underläge efter 2 perioder.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.