+ 3
Inlägg: 2836114
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Zäta75: Börjar på bortaplan som bättre rankat play-in lag också.. ”9av10 vinner laget som vinner första matchen, matchserien”. Hål i hela jävla huvvet i bäst av 3.. 🤦🏻♂️
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
2½ minut kvar att göra 2 mål.
Helt jävla otroligt att vi kommer spela en hel säsong utan att vinna vid underläge efter 2 perioder.
Helt jävla otroligt att vi kommer spela en hel säsong utan att vinna vid underläge efter 2 perioder.
+ 3
Sätt in Jokinen han skulle göra mål direkt lovar
Så jävla dåligt förlora mot detta bottenlag Modo
På väg mot 4 raka förluster och missad topp 6. Går in i playin med dålig form och självförtoende