mikenomad: Ett sätt för den Onämnbare att ha skygglappar och att släta över alla sina gissningar som gått fel. Modo kommer inte alls vara samma gigant utan fallskärmen etc.
Jag har kollat en del HA matcher och det är inte ens samma sport. Hua vilken dålig hockey mellanåt.
Som att se en match mellan Luleå och Växjö men där spelarna har oslipade skridskor och kör med träklubbor.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har kollat en del HA matcher och det är inte ens samma sport. Hua vilken dålig hockey mellanåt.
Som att se en match mellan Luleå och Växjö men där spelarna har oslipade skridskor och kör med träklubbor.