OlliOlla: herregud, så uppkäkade modo är. Den där matchserien svänger snabbare än Trumps tullbeslut. Men, det förklarar väl varför just dom här två lagen spelar play-out. Båda lagen har otroligt kort avstånd mellan topp och marianergraven när det kommer till prestation.
Modo bör nog snäppa upp rejält om vi ska få se dom i höst. Dåliga, sämre, modo. Å andra sidan kan det vara HV som ser ut som Vimmerby i övermorgon. Fascinerande serie att följa detta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.