OlliOlla: herregud, så uppkäkade modo är. Den där matchserien svänger snabbare än Trumps tullbeslut. Men, det förklarar väl varför just dom här två lagen spelar play-out. Båda lagen har otroligt kort avstånd mellan topp och marianergraven när det kommer till prestation.
Modo bör nog snäppa upp rejält om vi ska få se dom i höst. Dåliga, sämre, modo. Å andra sidan kan det vara HV som ser ut som Vimmerby i övermorgon. Fascinerande serie att följa detta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men, det förklarar väl varför just dom här två lagen spelar play-out. Båda lagen har otroligt kort avstånd mellan topp och marianergraven när det kommer till prestation.
Modo bör nog snäppa upp rejält om vi ska få se dom i höst. Dåliga, sämre, modo.
Å andra sidan kan det vara HV som ser ut som Vimmerby i övermorgon.
Fascinerande serie att följa detta.