+ 4
Inlägg: 2850545
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Rallarn: Något partisk må jag vara men det är sällsynt korkat att inte vilja ha rivaliserande klubbar i sin närhet.
Det är BARA positivt.
Mer surr, hype och pengar i kassan osv.
Kan lova dig att en slutspelsserie mellan Timrå - MoDo skulle bli nåt alldeles jävla extra och nåt vi skulle prata om många år i efterhand.
Vill f.ö hylla Jokinens frilla. Det krävs storkuks-självförtroende för att bära upp den
Det är BARA positivt.
Mer surr, hype och pengar i kassan osv.
Kan lova dig att en slutspelsserie mellan Timrå - MoDo skulle bli nåt alldeles jävla extra och nåt vi skulle prata om många år i efterhand.
Vill f.ö hylla Jokinens frilla. Det krävs storkuks-självförtroende för att bära upp den
+ 21
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Jag tror jag tar fram popkornen och bänkar mig framför debatten om hur vida det är bra eller inte att Modo åkte ur. Sedan är det bara att vänta in reprisen av programmet "Arenafrågan". Brukar gå rätt ofta på denna kanalen
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Rallarn: oavsett hur hett du tycker att det är så kvarstår faktumet att det finns inget annat lag som drar folk till ladan likt Modo när vi snackar seriespel.
Sen går det naturligtvis inte ens jämföra "hett' som när klackarna stod brevid varandra..om det är det du menar.
Buren för bortastå. är ett skämt.som SHL basarna lurat på oss.
Sen går det naturligtvis inte ens jämföra "hett' som när klackarna stod brevid varandra..om det är det du menar.
Buren för bortastå. är ett skämt.som SHL basarna lurat på oss.
+ 1
Finns ju inte den rivaliteten som existerade förut, sen att sörja när de åker ur eller sitta med mys ribba när dom avancerar är väl inget som direkt bygger på den rivaliteten.
Ekonomin kommer fortsätta utvecklas vare sig med eller utan Modo så jag tror inte du behöver vara orolig.