Jag tror jag tar fram popkornen och bänkar mig framför debatten om hur vida det är bra eller inte att Modo åkte ur. Sedan är det bara att vänta in reprisen av programmet "Arenafrågan". Brukar gå rätt ofta på denna kanalen
OlliJanne: Arenafrågan är en ickefråga egentligen, eftersom den inte kommer att ske under överskådlig tid. Många av oss har nog dött utav ålderdom eller överkonsumtion utav smörpoppcorn innan det blir verklighet. ..🙄
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.