1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2850582

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Lite mer reflektioner på senaste dygnets händelser:
- Känns förjävligt med resultatet i allmänhet men i synnerhet att VFs första 3 mål var "Örebromål"(ni som kommer ihåg kvartingen för 2 säsonger sedan fattar vad som menas med "Örebromål") -> BliFriskDidde.Nu
- Nästa gång tar Olli timeout med uddamålsledning och 20 sek kvar.
- Eftersom OliverJ tycks vara ospelbar p g a kontraktsomständigheter borde väl Wärmhed sitta med som 13e fwd?
- När den värsta frustrationen lagt sig så måste jag säga att laget gjorde en riktigt bra match i stort.
Extra beröm igen till Jonte, Sheriff, 4e linan, PäjärviLander o Juel.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
sargad: Håller med dig. 4:e linan har varit en glad överraskning och spelarna du nämner i övrigt var bäst igår. Helt korrekt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.