{469}: De va ju de jag trodde Näkyvä va när jag pynta lite för honom men tji fick Lilla farbrorn 🤬 Men lite vet jag nu om Jonte de ser just nu ut som att han blir kvar inte säkert men han säger inget än så länge!!!🇺🇿😎
JonteD: Ibland slår det inte alltid väl ut. Men hoppas inte att sponsorerna tappat tro och motivation efter denna säsong. Det är förhoppningsvis bara början på vår resa att etablera oss och att utamana på allvar!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.