JonteD: Ibland slår det inte alltid väl ut. Men hoppas inte att sponsorerna tappat tro och motivation efter denna säsong. Det är förhoppningsvis bara början på vår resa att etablera oss och att utamana på allvar!
{469}: Där har jag info dom som jag är infilttrerad i som extern sponsor kommer inte att svika Timrå de lilla jag vet iaf! Alla vill ju synas med Timrå även om vi åkte mot Frölunda så ger de klirr i kassan hos dom stora hajarna 🤣😎
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.