Synct: Men vad fan är detta. Klubben verkar alltså inte ha högre ambitioner än att ta in Westfält som förstecenter. Undrar vad målsättningen kommer ligga på nästa säsong? Play-in? Play-out?
Inlägg: 2862718
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: Tror inte man tar in han som förstecenter, mer att man fyller ut centersidan och vill flytta upp Lander/EP, det är illa ändå.
Förut var vi framtunga, nu är vi komplettlätt. Får hoppas på att Heikkinen kommer in och gör en monstersäsong. Ovisst värre.
Förut var vi framtunga, nu är vi komplettlätt. Får hoppas på att Heikkinen kommer in och gör en monstersäsong. Ovisst värre.
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: Ja, vad fan är det frågan om egentligen?
Känner att jag behöver skriva av mej nu. Vart är ambitionen? Ett etablerat slutspelslag? Jo jag tackar jag :-)
Optimisten i mej säger att vi går in i serien med en 2:a-center (Emil P) och tre 3:e-centrar (Lander, Eriksson och Westfält).
Pessimisten säger en 2:a, en 3:e (Lander) och två 4:e-centrar (Eriksson och Westfält)
Vem ska driva förstalinan? Vi måste vara nära konkursens brant, när vi inte kan hitta ett bättre alternativ till 1:e-cnterpositionen?
Vem har man tänkt där? Eriksson? Westfält? Är någon av dom kapabla att leverera 15-20 mål och 20-25 assist på en säsong?
Från att ha varit (i allafall nästan) en utmanare om guldet, så blir vi nu en utmanare till kvalplatsen :-(
Snälla Olli och Nubben: bevisa mej fel! -men jag är skeptisk...
Känner att jag behöver skriva av mej nu. Vart är ambitionen? Ett etablerat slutspelslag? Jo jag tackar jag :-)
Optimisten i mej säger att vi går in i serien med en 2:a-center (Emil P) och tre 3:e-centrar (Lander, Eriksson och Westfält).
Pessimisten säger en 2:a, en 3:e (Lander) och två 4:e-centrar (Eriksson och Westfält)
Vem ska driva förstalinan? Vi måste vara nära konkursens brant, när vi inte kan hitta ett bättre alternativ till 1:e-cnterpositionen?
Vem har man tänkt där? Eriksson? Westfält? Är någon av dom kapabla att leverera 15-20 mål och 20-25 assist på en säsong?
Från att ha varit (i allafall nästan) en utmanare om guldet, så blir vi nu en utmanare till kvalplatsen :-(
Snälla Olli och Nubben: bevisa mej fel! -men jag är skeptisk...
+ 6