+ 2
Inlägg: 2862868
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Synct: vi mörkar. Kommer in en riktigt bra center sen Westfält som 2a, Eriksson som 3e och Lander i 4e. EP ut på kanten.
Sv: Silly Season 2025-26
Synct: Kan det vara så att Jokinen önskar få mer konkurrens i truppen (vilket står i ST) vilket gör att man tar in en "jämnbördig" spelare som EP och Lander, sedan får de kriga om vilken kedja de ska spela i. Kan det vara så tanken är?
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Synct: Får inte det att gå ihop om man ska lyfta upp Lander, samtidigt som Eriksson ska ha en större roll? Westfält går väl inte till Timrå för att vara 4e center?
EP
Westfält
Eriksson
Lander
EP
Westfält
Eriksson
Lander
Sv: Silly Season 2025-26
Vi behöv ett pa Trassalannter för att bli frammtung!!
Somm kann mos i anfalle å I bakke för fan!!
Skärpning!!
Somm kann mos i anfalle å I bakke för fan!!
Skärpning!!
+ 1
Förut var vi framtunga, nu är vi komplettlätt. Får hoppas på att Heikkinen kommer in och gör en monstersäsong. Ovisst värre.