Woody Jokinen: Tolka det som du vill, det var ingen omotiverad undran du hade. Inte så jag menade, jag värderade det inte. Dock hade jag missat ursprunget, Olliollas inlägg. Vet inte hens trackrecord när det gäller sanningshalt i rykten men för egen del har jag inga uppskruvade förväntningar. Jag är mer av en sätta in pengarna på sparkontot-kille
Woody Jokinen: Realist kallas det annars ...drömmare kallas de som ständigt blir lurade och aldrig tappat tron på det i princip omöjliga. Ungefär samma som de som spelar Euro Jackpot ...och de som väljer att sätter in pengarna på sparkontot ist.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.