1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2864966

Sv: Silly Season 2025-26
Woody Jokinen: Tolka det som du vill, det var ingen omotiverad undran du hade. Inte så jag menade, jag värderade det inte. Dock hade jag missat ursprunget, Olliollas inlägg. Vet inte hens trackrecord när det gäller sanningshalt i rykten men för egen del har jag inga uppskruvade förväntningar. Jag är mer av en sätta in pengarna på sparkontot-kille

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
mikenomad: Jo, jag är nog också mer sparkontotypen, men samtidigt är det ju några som vinner Euro Jackpot varje gång. Sedan behöver ju namnen som presenteras nu inte vara bra bara för att de är namnkunniga. De mest spännande är ju egentligen de som vi fått in nu.

Sv: Silly Season 2025-26
mikenomad: svårt att bedömma trackrecord på en användare som bara varit reggad sedan 2 Januari. Kan OlliOlla vara känd under ett annat nick tidigare? Är det Nubben som är här och trolli-trolla?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.