1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2866293

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Jag tror att de experter som menar att Skellefteås mål borde godkänts menar att reglerna är fel. Inte att domslutet i sig är fel enligt nuvarande regelverk. Det är ju två helt olika saker. De som inte begriper skillnaden är de som sågar domarna längs fotknölarna för det domslutet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Peja: jag sågar ingen.
Det jag ville ha sagt var att jag sett...egentligen rätt många liknande mål både godkänts eller inte godkännas.. tolkningsregler skapar alltid irritation och sådanna grejer ...
Det enklaste vore antagligen att blåsa så fort du är i målområdet..eller ännu bättre införa tex två coach chalange per lag och match, och strunta i att videogranska varenda jäkla situation ..var väl också lite det Sanny var inne på...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.