1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2867146

Sv: Silly Season 2025-26
Vad Fn är det frågan om, efter uttåget tänkte man att i all fall har vi kvar kedjan med Pääjärvi-Lander-Lundmark. Men Lundmark drog oväntat som vi alla vet. Sedan kom nästa smäll att Kapanen lämnar trots nyligen skrivit på långtidskontrakt. Nu läser man att Sagranden inte får förlängt!? Ännu en spelare man såg fram emot nästa år att ta steg, han har ju speeden och allt. Möjligtvis inte storleken, men det hade ju inte Mats Näslund heller. Tycker Sagranden visade stor potential. Denna Silly alltså.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
The great one: Visst, Sagranden är jätteduktig. Potential att bli en hygglig SHL-spelare. Han behöver dock gå ner till Hockeyettan, alternativt HA för att få en lite större roll. Den möjligheten kan vi inte erbjuda honom i dagsläget.

Ska bli spännande att se vad man tar in för rightare nu. Behövs nån skridskostark och med bra puckbehandling där.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.