-Sputnik-: Instämmer. Skvaller nummer ett i mitt sammanhang handlar helt om att stålarna är slut och att det fått finnarna att dra. Hoppas innerligt att detta är bara just skvaller.
-Sputnik-: Skaplig parodi om detta stämmer. Men har vår fysiktränare Sandra fått gå för att Jokinen inte var nöjd med fysiken? För att sedan själv bara lämna skiten?
Tycker Sandra visat att vi varit rätt bra tränade. Framförallt första hemvändarsäsongen, där vi var starka i alutet av matcherna. Och vi dessutom vann rätt många övertidsmatcher.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer