1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2872498

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Skaplig parodi om detta stämmer. Men har vår fysiktränare Sandra fått gå för att Jokinen inte var nöjd med fysiken? För att sedan själv bara lämna skiten?

Tycker Sandra visat att vi varit rätt bra tränade. Framförallt första hemvändarsäsongen, där vi var starka i alutet av matcherna. Och vi dessutom vann rätt många övertidsmatcher.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: har helt missat detta. När fick Sandra gå?

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Jokinen hade 2+1 och laget är i princip klart för kommande säsong. Varför skulle Jokinen bry sig om ekonomin då? Bara att lämna på optionsåret efter 25/26 isåfall. Nej det är högsta hönsen i Timrå IK som ställt till det som vanligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer