Smörgåsen : Är ganska stor risk att det inte kommer finnas någon/några tydliga räddningsplankor den här säsongen som fallet varit senaste säsongerna. Och det är lite läskigt. Tror vi kan landa på allt mellan plats 8-14 och det kan mycket väl vara så att det bara skiljer tre, fyra poäng mellan plats i play-in och negativt kval. I så fall är det inte mycket till marginaler och vi måste ha marginalerna på vår sida.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror vi kan landa på allt mellan plats 8-14 och det kan mycket väl vara så att det bara skiljer tre, fyra poäng mellan plats i play-in och negativt kval. I så fall är det inte mycket till marginaler och vi måste ha marginalerna på vår sida.