-Sputnik-: Tycker det är rimligt att säga att vi har goda chanser att ha följande lag bakom oss: Leksand, Malmö, Örebro, Djurgården, HV. Sen sen är det alltid nått lag som överraskar och nått annat lag som underpresterar. Skitsvårt att tippa. Vi kommer behöva ha en bra träffsäkerhet på nyförvärven för att spela nått form av slutspel förmodligen.
+ 1