+ 2
Inlägg: 2892836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Men annars kan jag väl hålla med om att Centersidan ser trubbig ut, tror inte på att Westfält ska blomma ut till någon offensiv center. Men istället så är den väl väldigt stark defensivt.
+ 1
Walli kom tillbaka och spelade i 4e kedjan typ hela säsongen? Där han gjorde det utmärkt i min värld, var den spelare längre ner i kedjorna som bidrog till tyngd och den som kunde flytta ner pucken i offensiv zon och på så sätt bidra till längre anfall. Gjorde 14 poäng, vilket får anses som fullt godkänd med tanke på vilken roll han hade/har. Lär fortsätta vara nyttig även nästa säsong.
Jag tror vi kommer få ett lyft längre ner i laget vad gäller produktion jämfört med förra säsongen.