steveroper: För egen del tror jag att försäsongströjan kommer att sälja mer om dom skulle merchandisa den.
Inlägg: 2893219
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl:
Har vi ens hört något om någon försäsongströja i år? En vecka kvar till första matchen och jag har inte sett något😳
Har vi ens hört något om någon försäsongströja i år? En vecka kvar till första matchen och jag har inte sett något😳