SKRIDSKOSKENAN: För egen del "rasar" jag inte. Men i en diskussion kring estetik är mitt bidrag att jag tycker våra tröjor ser ut som skit med all text och textblaffan "TIMRÅ" främst. Lätt fulaste tröjan i SHL. Övriga är inte ens nära
+ 2