SKRIDSKOSKENAN: Timrå kommun har inte ens råd att sponsra Teamsters, så då har dom nog inte råd att lägga 300 000 på tröjreklam heller. Så mitt tips är att tallarna kommer att sitta på bröstet när avtalet går ut!
Tom Topp: Men om klubbmärket läggs till på bröstet och texten TIMRÅ försvinner så kommer ju ALLA glömma bort vilken kommun Timrå kommer ifrån. Vilket skulle få katastrofala följder för kommunen! Eller något? 🤔
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.