+ 1
Inlägg: 2893216
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Timrå kommun har inte ens råd att sponsra Teamsters, så då har dom nog inte råd att lägga 300 000 på tröjreklam heller. Så mitt tips är att tallarna kommer att sitta på bröstet när avtalet går ut!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: För egen del "rasar" jag inte. Men i en diskussion kring estetik är mitt bidrag att jag tycker våra tröjor ser ut som skit med all text och textblaffan "TIMRÅ" främst. Lätt fulaste tröjan i SHL. Övriga är inte ens nära
+ 2
vi har väl kommunen att tacka för rätt mkt i vår ekonomiska överlevnad så att stå ut med texten nått år till kanske man bara får göra . sen fattar inte ja varför man skulle ha den texten från första början eftersom emblemet också innehåller texten "timrå ik " längst ner men blir ju som att slåss mot väder kvarnar att rasa över det år efter år då det uppenbarligen finns ett gällande ekonomiskt avtal