Inlägg: 2893229
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10774}: ja är helt för att man ska ha åsikter om estetik men nu börja den bli lite väl verklighets frånvänd va ? 😅 tro du de är första året timrå har reklam ? vi alla vet hur mkt timrå behöver jobba upp sin ekonomi o klubben får ofta klä skott för att den är så dålig men då ska man spy skit över att vi får in reklam intäkter ?
tycker du detta va bättre alltså ?
nä ska vi bara köra paj kastning i klassisk klagar anda så hoppar ja ur samtalet
tycker du detta va bättre alltså ?
nä ska vi bara köra paj kastning i klassisk klagar anda så hoppar ja ur samtalet
+ 1


Jag bojkottar tröjorna och klär mig i Red Eagles-merch i tyst protest mot galenskapen.