{10774}: ja är helt för att man ska ha åsikter om estetik men nu börja den bli lite väl verklighets frånvänd va ? 😅 tro du de är första året timrå har reklam ? vi alla vet hur mkt timrå behöver jobba upp sin ekonomi o klubben får ofta klä skott för att den är så dålig men då ska man spy skit över att vi får in reklam intäkter ? tycker du detta va bättre alltså ?
nä ska vi bara köra paj kastning i klassisk klagar anda så hoppar ja ur samtalet
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
tycker du detta va bättre alltså ?
nä ska vi bara köra paj kastning i klassisk klagar anda så hoppar ja ur samtalet