1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2897402

Sv: Apropå nånting...
Labban: Heikkinen är ett lysande förvärv om han får rätt omgivning, en sniper som måste spela med de bästa. Jag är personligen ganska övertygad om att även Hardegård är ett förvärv att hänga i din julgran. :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Heikkinen har väl också en hel del att bevisa med tanke på hur han inlett försäsongen?

Matchen mot Skellefteå var bra, det var också deras första träningsmatch vilket man kanske ska ha i åtanke. Resterande träningsmatcher nu måste man börja ta kliv. Boxplay under all kritik. Tajmingen usel. Inställning usel. Dags att börja varva upp nu.

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Jo Heikkinen är ju bra. Ville vi skulle värva honom redan när han spelade i Mora, men blev inte så den gången. Och nygamla Hardegård som du nämner tillför lite offensiv hot på backsidan vilket är efterlängtat. Hoppas dock stommen i laget visar mer vilja än förra säsongen. Vi får väl se vilka som kliver fram.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.