1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2897423

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Jo Heikkinen är ju bra. Ville vi skulle värva honom redan när han spelade i Mora, men blev inte så den gången. Och nygamla Hardegård som du nämner tillför lite offensiv hot på backsidan vilket är efterlängtat. Hoppas dock stommen i laget visar mer vilja än förra säsongen. Vi får väl se vilka som kliver fram.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Heikkinen kommer vara en bra tillgång, om man sätter honom i rätt omgivning. Hardegård kommer vara vår förstaback som kommer lyfta många minuter.

I övrigt finns det ju väldigt många frågetecken.
Underlättar ju inte då Samuelssons kedjebyggande är en gåta för mig. Där vi inte alls matchat rätt fär att kunna få ut max av våra nyförvärv.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.