Smörgåsen : Nubben hade räknat bort Tim Erixon för ett tag sen nu är han på sittande kontrakt så när han blir fullt frisk kostar han en riktig genomgång av hälsoläget kommer ge hans kontrakt gälla fullt ut vad jag kan förstå Barai Timrå vi den tryggheten? Eller? Men det såg mörkt ut för ett tag sen. Och tror verkligen han behövs..
Smörgåsen : Ju det brukar ju vara snack, som väl är. Kommer ju att vara oundvikligt med förstärkningar om vi får lite långvariga skador på "fel" spelare".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.