Vargher85: jag tror inte jag gör något mer tips än att jag säger att följande lag tror jag inte vi tar oss förbi placeringsmässigt 25/26: FBK, SAIK, Luleå, Brynäs, Frölunda - dessa 5 lag kommer nog lämna en lucka till övriga. Följande lag hoppas jag är bakom oss: LHC, Örebro, Leksand, DIF.
Sedan har vi då övriga, där jag tror HV kan kanske lyfta från botten i år. Malmö kommer nog bli ett stabilt lag på nedre halvan av mitten. Sedan tror jag det blir en repris på fajten om plats 6 mellan oss, Rögle och Växjö.
Men om allt går åt helvete så vinner väl DIF serien, Brynäs tar guldet och vi åker ur mot Leksand
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
FBK, SAIK, Luleå, Brynäs, Frölunda - dessa 5 lag kommer nog lämna en lucka till övriga.
Följande lag hoppas jag är bakom oss:
LHC, Örebro, Leksand, DIF.
Sedan har vi då övriga, där jag tror HV kan kanske lyfta från botten i år. Malmö kommer nog bli ett stabilt lag på nedre halvan av mitten. Sedan tror jag det blir en repris på fajten om plats 6 mellan oss, Rögle och Växjö.
Men om allt går åt helvete så vinner väl DIF serien, Brynäs tar guldet och vi åker ur mot Leksand