Rico01: Svårt att svara något annat va? Möjligen att man förväntat sig att nån skulle säga Juel kanske men för det första så verkar ju spelare i andra lag bry sig lika mkt om Timrå som en random reporter på AB/Expressen typ. Och helt ärligt även vi fans svarar väl samma sak på en sådan fråga? Visst det kan se lite lojt ut ibland men statsen talar sitt tydliga språk. Vem faan skulle inte vilja värva Karlström t ex?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.