Nu har jag sett YT också och det som slår mig är TS. Vilken chef! Joke-inen hade sitt sätt men TS är mer konstruktiv i sitt chefskap och när han blir förbannad.
Freij kommer att bli uppgraderad på backsidan. Vilket fynd!
Blev Matchavsnittet på youtube istället för tradiga HA. Gillar det jag ser bakom kulisserna än så länge. Allt från Tommy som är rakt på sak och inte drar sig från att höja rösten lite till Daniel Karlunden och spelarna som har en spelteknisk diskussion innan match. Och Mårten som har sina inflik kring Växjö som lag
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.