+ 18
Inlägg: 2905407
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: När man lyssnar till TS utskällning så slår det mig att han kan vara det bästa som hänt klubben i ledarväg sedan lillkenta. Visst man kunde ge Jokinen lite respekt för att han har spelat med världens bästa hockeyspelare under många år men TS har coachat mååååånga lag innan våra vägar korsades.
Gick man som spelare till Timrå för att Jokinen skulle ge karriären en skjuts så tror jag att dom chanserna faktiskt har ökat med TS, inte minskat.
Gick man som spelare till Timrå för att Jokinen skulle ge karriären en skjuts så tror jag att dom chanserna faktiskt har ökat med TS, inte minskat.
+ 12
Joke-inen hade sitt sätt men TS är mer konstruktiv i sitt chefskap och när han blir förbannad.
Freij kommer att bli uppgraderad på backsidan. Vilket fynd!