1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2905407

Sv: Apropå nånting...
Nu har jag sett YT också och det som slår mig är TS. Vilken chef!
Joke-inen hade sitt sätt men TS är mer konstruktiv i sitt chefskap och när han blir förbannad.

Freij kommer att bli uppgraderad på backsidan. Vilket fynd!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: När man lyssnar till TS utskällning så slår det mig att han kan vara det bästa som hänt klubben i ledarväg sedan lillkenta. Visst man kunde ge Jokinen lite respekt för att han har spelat med världens bästa hockeyspelare under många år men TS har coachat mååååånga lag innan våra vägar korsades.

Gick man som spelare till Timrå för att Jokinen skulle ge karriären en skjuts så tror jag att dom chanserna faktiskt har ökat med TS, inte minskat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.