1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2911997

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
BaraTikare: Jag vill ju verkligen tro och hoppas att Westfält får en explosionsartad utveckling. Men det finns bara inte så mycket som talar för det i min bok just nu.

Jag tycker inte han har det offensiva spelet i sin arsenal. Vilket han aldrig haft sett till tidigare säsonger i karriären, varken som junior eller senior.

Lite som att vi skulle skola om Dahlén till en defensiv forward som skall spela boxplay etc.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
Vi kann spy galla å vrid å.vänn ikväll!!
Vi norp en pinne ikväll å dä få vi var nöjd mä!!
13 pinn på 7 match å mä i toppen!!
Nu ladd vi tusen å åk ner å kör över Brünass på torsda!!
Töm å glöm rabbuslingar dä ä lillörta imorgon 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.