1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2911989

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
-Sputnik-: När vi summerar säsongen tror jag Westfält kommer varit våran bästa center, i konkurrens med Pettersson. I dagsläget tycker jag inte Lilja platser, Levinsson ser klart mer intressant. Otroligt önsketänkande att lyfta Genborg som någon slags självskriven succé och forward i en förstakedja över tid, så bra är han inte, ännu.
MPS har ju ärligt talat inte fått chansen hittills denna säsong.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
BaraTikare: Är övertygad om att Lander kommer vara vår bästa och viktigaste center över hela säsongen. Vad talar för att Westfält kommer få den utveckling du pratar om?

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
BaraTikare: Jag vill ju verkligen tro och hoppas att Westfält får en explosionsartad utveckling. Men det finns bara inte så mycket som talar för det i min bok just nu.

Jag tycker inte han har det offensiva spelet i sin arsenal. Vilket han aldrig haft sett till tidigare säsonger i karriären, varken som junior eller senior.

Lite som att vi skulle skola om Dahlén till en defensiv forward som skall spela boxplay etc.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
forsmark lär nog ryka

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.