BaraTikare: Framförallt så har vi dessvärre inte en fungerande juniorverksamhet. Vi är väl bland de sämre i klassen även där tyvärr.
Där många andra föreningar får rätt .ånga sköna miljoners i från talanger som skriver NHL kontrakt. Plus att kunna lyfta in spelare som färgar till en billig peng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi är väl bland de sämre i klassen även där tyvärr.
Där många andra föreningar får rätt .ånga sköna miljoners i från talanger som skriver NHL kontrakt.
Plus att kunna lyfta in spelare som färgar till en billig peng.