Gathlopp: Sen kommer nog våra hemvändare få gå ner i lön om vi skall komma nån vart kommande säsonger. Tänker på spelare som Wedda och EP vars kontrakt går ut efter nästa säsong.
Gathlopp: Jo givetvis är det ju så, En bra organisation med fungerande juniorverksamhet kostar pengar. Det går ju inte att frångå att det ligger oss lite i fatet att Timrå är en sån liten kommun, när Sundsvall ligger bortom hörnet och att det förmodligen hade funnits betydligt bättre förutsättningar om man hade en sån kommun i ryggen med ekonomiska bidrag etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.