Mycket cykloper inne i Brynäs boken som menar att Per Svensson filmade sen utgick bara för att man skulle tro att tacklingen träffade.
Man bör nog hålla jävligt låg profil angående filmningar när man har Larsson och Rödin i laget som är notoriska filmare. Rödin har ju till och med en higlightsvideo med några av hans filmningar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man bör nog hålla jävligt låg profil angående filmningar när man har Larsson och Rödin i laget som är notoriska filmare. Rödin har ju till och med en higlightsvideo med några av hans filmningar.