Sakic: jag tyckte väl att det var en tvåa på den grejen, men att ff älta! Men det var väl lika med en icing ifjol. Cykloper är väl den rätta benämningen!
Sakic: Som tur var fick ju inte den gode Svensson hjärnskakning heller, trots att en del enögda personer fick digitala vansinnesutbrott av att läsa inlägg som påtalade att det gissningsvis inte var en tackling som resulterade i hjärnskakning. Cykloperna finns lite överallt… men oavsett vilket tror jag alla är glada över att han inte fick hjärnskakning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.