JanneH: Detta var ett steg från att slippa kval. Men jag ropar inte hej på långa vägar. 🙈 4:e bäst i tabellen kan jag sträcka mig mot.😉 Men på isen har vi rätt många förbättringsområden om det skall hålla. För att vi skall visa att vi är 4:e bästa laget även i prestation. 🤓
Att Lilja gjorde mål var ett steg på vägen. Men fler än Dahlén måste visa vägen även framöver(tilldelar Dahlén en stor del av Genborgs mål)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.