1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614815 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2914940

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
JanneH: Detta var ett steg från att slippa kval. Men jag ropar inte hej på långa vägar. 🙈
4:e bäst i tabellen kan jag sträcka mig mot.😉
Men på isen har vi rätt många förbättringsområden om det skall hålla. För att vi skall visa att vi är 4:e bästa laget även i prestation. 🤓

Att Lilja gjorde mål var ett steg på vägen.
Men fler än Dahlén måste visa vägen även framöver(tilldelar Dahlén en stor del av Genborgs mål)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
-Sputnik-: Alla lag har väl alltid förbättringsområden? Kolla reprisen av Färjestads match ikväll...
Inget lag gör perfekta matcher match efter match. Kanske kan man få till 2 "perfekta" matcher per säsong. Så här ser sporten ishockey ut. Man möter en motståndare som påverkar hur bra eller dålig man framstår. Idag är vi det bättre laget, och förtjänar 3 poäng.
Vi släpper in 1 mål mot Luleå, herregud! Återigen är Marcus Westfält en av lagets bästa spelare (SHL:s bästa defensiva center?). Dessutom, gör Lilja en jävla kanonmatch!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
-Sputnik-: absolut en grym passning av Dahlén som ger Genborg läget, men nån ska trycka dit den också. Han gör det resolut och högt. Hur många gånger har man inte sett den sitta i benskyddet?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
-Sputnik-: Konstigt men man vet redan från början om Jonte e me i laget o på isen då händer de ta me fan vad som helst och hissa tröj jäveln i taket mens han e kvar hos oss!!!🤣🤣🇱🇸

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
-Sputnik-: Allt var inte bra ändå. Tycker Timrås tandläkare gjorde en av sina sämre insatser på länge

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.