1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2915352

Sv: Apropå nånting...
Heffners: "mer typ hockeynörd :-)"

Älskar att du känner dig tvungen att förminska att Jimmy faktiskt jobbar en del med hockey. Men tittar man på din profil är det ju Jimmy du vill vara, gjorde det så ont att han fick en komplimang?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja men skyll er själva. Du och en del andra med dig vill tydligen göda trollen.
Fine, men det är bara tragiskt och förstör vår fina gästbok.
Men låt förtrollas bara. Jag har varit med om det förut och tagit skiten.
Var är moderatorerna?!!!

Alldeles nyss hade trollet en personlig sida där han noggrant förklarade att han minsann var en renommerad hockeyscout.
Nu är det borttaget.

Hallå!! Moderatorer vakna!!!

Sv: Apropå nånting...
Synct: om du förstått had du vetat att det va en komplimang .. han e en journalist, analytiker och expert på svensk ishockey. Han har under många år skrivit och rapporterat om SHL, HockeyAllsvenskan och juniorhockey, och är särskilt uppskattad för sitt djupa kunnande om spelarutveckling och talangscouting. Stor respekt för honom .. med andra ord en hockeynörd

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.