1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2915355

Sv: Apropå nånting...
Synct: om du förstått had du vetat att det va en komplimang .. han e en journalist, analytiker och expert på svensk ishockey. Han har under många år skrivit och rapporterat om SHL, HockeyAllsvenskan och juniorhockey, och är särskilt uppskattad för sitt djupa kunnande om spelarutveckling och talangscouting. Stor respekt för honom .. med andra ord en hockeynörd

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heffners: Med den förklaringen du ger så är det väl Puckfille som är "nörden". Som sitter och räknar med hockeysiffror utan betalning på fritiden. Och Jimmy Hamrin som är anställd för scouting etc. 😉

Sv: Apropå nånting...
Heffners: Nej, jag har haft svårt att förstå dig. Och det lät inte som en komplimang. Sen tolkar jag det som att du lägger i 6:an och gasar dig ur med det där svaret. Men jag kanske har jättefel.

Jag menar, hockeynördar är väl vi alla här inne mer eller mindre?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.