1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2918220

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Långben: 3p av 6 på bortaturnen är godkänt. Otroligt viktigt. Nu lite andrum i tabellen.

Dahlen delad 1a i skytteligan på 8 baljor.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Hoppas nu dom inte blir lurad av dessa tre poäng. Offensiva spelet är en mardröm, intensitet och kampvilja otroligt svagt. Defensiven får godkänt och Jacke är bra.

Helt otroligt att vi vann ändå.
Jag tycker fortfarande att det är mkt luftslott och det nuvarande spelet kommer aldrig att bära i längden.

Hoppas detta kan ge dom lite självförtroende att bygga på och att det är just det som är den stora faktorn att det sett så uselt ut, är det inte så..ja då är vi riktigt illa ute i år.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Zäta75: Härligt mål av Dahlen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.