1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2918234

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Hoppas nu dom inte blir lurad av dessa tre poäng. Offensiva spelet är en mardröm, intensitet och kampvilja otroligt svagt. Defensiven får godkänt och Jacke är bra.

Helt otroligt att vi vann ändå.
Jag tycker fortfarande att det är mkt luftslott och det nuvarande spelet kommer aldrig att bära i längden.

Hoppas detta kan ge dom lite självförtroende att bygga på och att det är just det som är den stora faktorn att det sett så uselt ut, är det inte så..ja då är vi riktigt illa ute i år.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
FrOllik: hockey är så mycket mentalt! Rullar poängen in så kommer finliret också, det är jag övertygad om.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
FrOllik: Det gäller att vi håller oss flytande och tar någon vinst då och då tills Hardegård är tillbaka. Klarar vi det är jag inte lika orolig. Men det är klart att något bör göras åt offensiven, värva någon etc.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.